hobiku hanya...

Hye ni saya farisyah. Anda masih ingat saya lagi?!Nak tau x saya ni suka kan komik!Kump.saya pon baca komik best saya pon suka melukis≧﹏≦!
                                                     Ini la kisah saya
Mula mula naw  and fatin-My Best Friends-= ̄ω ̄=ajak saya melukis.....Saya pon try lah melukis....Bila mak saya dah tau saya ni asyik melukis.....Mak saya bagi buku melukis supaya x membazirkan kertas....Saya ppon try la lukis kat situ mula mula saya x pandai melukis tapi akhirnya saya sudah pandai sikit...Macam org tua tua ckp "sikit sikit lama lama jadi bukit"maksudnya mestila org tau kan jawapannya ialah berusaha tangga kejayaan hah x tau jugak maksudnya ha...kenala tanya mak bapak...Ala kita sambungla cerita kita tu...Saya pon tiba tiba saya pon nak jadi pelukis terkenal!Saya ni macam nak jadi itula inila sampai ada org pon pening dgn saya...Kwn saya kata kat saya ko ni cam keling...Saya pon kata la hah cam keling ::>_<::...Kita pon cam marah la kan tapi x pe itu kan kwn saya...Saya pon sabar jela!!!╮(╯▽╰)╭....Tapi saya tetap berusaha !!!Pastu kwn saya dah x kata saya ni cam keling!!(•°•)hihihihihi jgn terasa eh org india...hihihihihihi~^O^~...Saya rasa saya ni cam byk emoji kan....Sbb saya suka emoji....Saya pon suruh naw dan saya bertanding lukisan sapa paling.....terbaiik! Saya pon tengokla undian kami...Rupanya undian naw je yg banyak ̄﹏ ̄.... Tapi x pe saya akan berusaha kali ni!Saya bwk la buku melukis saya tu kat sekolah!Rupanya ramai org suka lukisan saya!Saya terkejut cam beruk! hahahaha...Ramai org nak tengok lukisan saya sampai berjam jam hahaha...Agaknya lukisan saya lebih cantik dari naw kot ?! Hahahaha x yah nak bajet la!ok itu saja kisah saya∩__∩...
                                                               Tamat

Comments

Popular posts from this blog

Buku novel

my live

KUAR...DARI....GROUP......